Rozwiązanie
Centrum od początku swojej działalności, czyli od 2006 roku nie posiadało wyraźnej tożsamości dlatego do procesu projektowania marki musieliśmy przystąpić od samego początku. Po wstępnych badaniach, rozeznaniu rynku kooperantów i konkurentów przystąpiliśmy do stworzenia kilku koncepcji znaku LCTT. Wśród naszych propozycji dominowały głównie elementy nawiązujące do nowych technologii jak układy scalone, taśmy transmisji danych itp. oraz do Politechniki Lubelskiej w ramach której działa centrum. Wśród przygotowanych 3 głównych koncepcji przewinęło się kilkadziesiąt wersji znaku i jeszcze więcej wersji kolorystycznych. Finalny znak jest połączeniem trójkąta (symbol współpracy 3 elementów - nauki, biznesu i administracji), krzywej Mobiusa oraz taśmy transmisji danych. W ramach zlecenia wykonaliśmy i wdrożyliśmy również projekt nowej strony internetowej centrum wyposażony w autorski system do zarządzania szkoleniami.