DTS System

Zadanie

W 2014 roku DTS System zwróciło się do nas z prośbą o przygotowanie rebrandingu oraz nowej strony internetowej. Ich dotychczasowy serwis był archaiczny a identyfikacja wizualna nie odróżniała firmy spośród konkurencji.

Rozwiązanie

Założenia briefu była bardzo konkretne: przedstawić firmę jako solidnego i zaufanego partnera do realizacji wszelkich działań związanych z systemami zabezpieczeń i ochrony. Wynikiem rebrandingu firma miała być kojarzona z bezpieczeństwem, siła oraz podkreślać technologiczny charakter branży i usług. Nowe logo oraz identyfikacja wizualna nawiązuje do technologii/nowoczesności oraz do głównego obszaru działalności DTS, czyli systemów zabezpieczeń. Po analizie rynku i otoczenia konkurencyjnego okazało się, że ponad 90% marek opiera swoją identyfikację w największej mierze o barwę niebieską. Bezsprzecznie postanowiliśmy uciec z tego kręgu i finalnie określiliśmy pomarańczowy kluczowym kolorem w tworzonej identyfikacji. Sam znak jest połączeniem nazwy przedsiębiorstwa - DTS, labiryntu - symbolizującego system zabezpieczeń oraz tarczy - odnoszącego się do wartości bezpieczeństwa i ochrony.
DTS System